Partener General
4.000€
- Spațiu expozitional – 6m2
- Inserarea materialelor promoționale furnizate de către partener în mapa evenimentului (pixuri, carnețele, pliante etc.)
- Sampling de materiale promoționale în cadrul evenimentului
- Prezența la pauzele de prânz și la cina unui reprezentant din partea companiei
- Mapa completă a evenimentului
- Videoproiecție în spațiul expozițional
- Logo pe rollup-ul evenimentului în secțiunea “Parteneri” de pe site-ul evenimentului
Partener Standard
7.000€
- Spațiu expozitional – 8m2
- Inserarea materialelor promoționale furnizate de către partener în mapa evenimentului (pixuri, carnețele, pliante etc.)
- Sampling de materiale promoționale în cadrul evenimentului
- Prezența la pauzele de prânz și la cina unui reprezentant din partea companiei
- Videoproiecție în spațiul expozițional
- Mapa completă a evenimentului
- Logo pe rollup-ul evenimentului în secțiunea “Parteneri” de pe site-ul evenimentului
- Banner în zona de înregistrare
Partener Major
12.000€
- Spațiu expozitional – 12m2
- Simpozion – 25 min
- Inserarea materialelor promoționale furnizate de către partener în mapa evenimentului (pixuri, carnețele, pliante etc.)
- Sampling de materiale promoționale în cadrul evenimentului
- Prezența la pauzele de prânz și la cina unui reprezentant din partea companiei
- Doua roll -up în sala de conferință, în sala de conferință, în sala de conferință, în sala de conferință, în sala de conferință, în sala de conferință, în spațiul expozițional
- Un roll-up în sala de conferință, videoproiecție în spațiul expozițional
- Mapa completă a evenimentului
- Logo pe rollup-ul evenimentului în secțiunea “Parteneri” de pe site-ul evenimentului
Partener Premium
16.000€
- Spațiu expozitional – 16m2
- Simpozion – 30 min
- Inserarea materialelor promoționale furnizate de către partener în mapa evenimentului (pixuri, carnețele, pliante etc.)
- Sampling de materiale promoționale în cadrul evenimentului
- Trei roll-up-uri în sala de conferință, videoproiecție în spațiul expozițional
- Prezența la pauzele de prânz și la cina a patru reprezentanți din partea companiei
- Logo partener pe lanyard-ul evenimentului, NL înainte și după eveniment
- Abstractele pe un MS
- Mapa completă a evenimentului
- Logo pe rollup-ul evenimentului și în secțiunea “Parteneri” de pe site-ul evenimentului