Parteneri

Partener General

4.000€

  • Spațiu expozitional – 6m2
  • Inserarea materialelor promoționale furnizate de către partener în mapa evenimentului (pixuri, carnețele, pliante etc.)
  • Sampling de materiale promoționale în cadrul evenimentului
  • Prezența la pauzele de prânz și la cina unui reprezentant din partea companiei
  • Mapa completă a evenimentului
  • Videoproiecție în spațiul expozițional
  • Logo pe rollup-ul evenimentului în secțiunea “Parteneri” de pe site-ul evenimentului

Partener Standard

7.000€

  • Spațiu expozitional – 8m2
  • Inserarea materialelor promoționale furnizate de către partener în mapa evenimentului (pixuri, carnețele, pliante etc.)
  • Sampling de materiale promoționale în cadrul evenimentului
  • Prezența la pauzele de prânz și la cina unui reprezentant din partea companiei
  • Videoproiecție în spațiul expozițional
  • Mapa completă a evenimentului
  • Logo pe rollup-ul evenimentului în secțiunea “Parteneri” de pe site-ul evenimentului
  • Banner în zona de înregistrare

Partener Major

12.000€

  • Spațiu expozitional – 12m2
  • Simpozion – 25 min
  • Inserarea materialelor promoționale furnizate de către partener în mapa evenimentului (pixuri, carnețele, pliante etc.)
  • Sampling de materiale promoționale în cadrul evenimentului
  • Prezența la pauzele de prânz și la cina unui reprezentant din partea companiei
  • Doua roll -up în sala de conferință, în sala de conferință, în sala de conferință, în sala de conferință, în sala de conferință, în sala de conferință, în spațiul expozițional
  • Un roll-up în sala de conferință, videoproiecție în spațiul expozițional
  • Mapa completă a evenimentului
  • Logo pe rollup-ul evenimentului în secțiunea “Parteneri” de pe site-ul evenimentului

Partener Premium

16.000€

  • Spațiu expozitional – 16m2
  • Simpozion – 30 min
  • Inserarea materialelor promoționale furnizate de către partener în mapa evenimentului (pixuri, carnețele, pliante etc.)
  • Sampling de materiale promoționale în cadrul evenimentului
  • Trei roll-up-uri în sala de conferință, videoproiecție în spațiul expozițional
  • Prezența la pauzele de prânz și la cina a patru reprezentanți din partea companiei
  • Logo partener pe lanyard-ul evenimentului, NL înainte și după eveniment
  • Abstractele pe un MS
  • Mapa completă a evenimentului
  • Logo pe rollup-ul evenimentului și în secțiunea “Parteneri” de pe site-ul evenimentului